Novinky

Projekty pro školní rok 2024-2025

 

Granty a dotace města Plzně

Podpora aktivit k technickému vzdělávání pro rok 2024

Podpora volnočasových aktivit dětí a mládeže v oblasti výchovy a vzdělávání v roce 2024

 

Národní plán obnovy

Digitalizací za kvalitnějším vzděláváním (Prevence digitální propasti_2024)

 

Požádáno:

Granty a dotace města Plzně

Podpora aktivit k technickému vzdělávání pro rok 2025

Podpora prevence rizikového chování a mediální výchovy pro rok 2025

Podpora tělovýchovných aktivit pro rok 2025

Podpora volnočasových aktivit dětí a mládeže v oblasti výchovy a vzdělávání v roce 2025

 

Projekty pro školní rok 2023-2024

 

Granty a dotace města Plzně

Podpora aktivit k technickému vzdělávání pro rok 2023

Podpora prevence rizikového chování a mediální výchovy pro rok 2023

Podpora tělovýchovných aktivit pro rok 2023

Podpora volnočasových aktivit dětí a mládeže v oblasti výchovy a vzdělávání v roce 2023

 

Projekty pro školní rok 2022-2023

 

Šablony III. – dokončení projektu

Vzdělávání mysli bez vzdělávání srdce není žádné vzdělávání (Publicita projektu CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0022652)

 

Národní plán obnovy

Digitalizací za kvalitnějším vzděláváním (0202/DIGIPROPAST/2022, Prevence digitální propasti_2022)

Moderní výukou ke kvalitnějšímu vzdělávání a šťastnějším žákům (0197/DIGIPOMUCKY/2022, Vybavení škol digitálními učebními pomůckami_2022)

Projekt doučování (0048/DOUCOVANI_SKOLY/2023, Výzva na podporu doučování pro základní školy, střední školy a konzervatoře, jejichž zřizovatelem není stát, kraj, obec nebo dobrovolný svazek obcí, na období leden – srpen roku 2023)


Granty a dotace města Plzně

Podpora aktivit k technickému vzdělávání pro rok 2023

Podpora prevence rizikového chování a mediální výchovy pro rok 2023

Podpora tělovýchovných aktivit pro rok 2023

Podpora volnočasových aktivit dětí a mládeže v oblasti výchovy a vzdělávání v roce 2023

 

Projekty školy z minulých let

Naším cílem je, abychom našim žákům předávali takové znalosti, dovednosti a kompetence, které je co nejlépe připraví pro jejich další studium. Snažíme se koncipovat výuku tak, abychom je co nejvíce zaujali, aby chodili do školy rádi a s chutí. 

Jsme si vědomi toho, že dítě má určitou kapacitu, kterou je schopno škole dát. S tou je nutné pracovat zcela obezřetně, abychom ji využili co nejefektivněji a s přihlédnutím k jeho budoucím potřebám.